Page Nav

HIDE

Grid

GRID_STYLE

Classic Header

{fbt_classic_header}

Top Ad

Son Haberler:

latest

UPS, Ferrari’nin Sponsoru Oldu

UPS, Ferrari’nin “Resmi Lojistik ve Taşıma" Sponsoru UPS, Ferrari’nin “Resmi Lojistik ve Taşıma" Sponsoru Olarak Motor Sporlar...

UPS, Ferrari’nin “Resmi Lojistik ve Taşıma" Sponsoru
UPS, Ferrari’nin “Resmi Lojistik ve Taşıma" Sponsoru Olarak Motor Sporları Alanındaki Sponsorluklarını Artırıyor

UPS, Scuderia Ferrari ile imzaladığı sponsorluk anlaşmasıyla Formula 1® organizasyonunda yer alarak motor sporları alanındaki sponsorluklarını artırıyor. Anlaşmayı 19 Şubat 2013 tarihinde Barcelona’da Scuderia Ferrari pilotu Fernando Alonso’nun da katılımıyla duyuran UPS, bu anlaşma kapsamında Mart ayında Avustralya’da başlayıp Kasım ayında Brezilya’da sona erecek olan ve dünya genelinde 19 ülkede yarışacağı Formula 1 Dünya Şampiyonası’nda, önemli bir görünürlük sağlayacak.

Alonso ve takım arkadaşı Felipe Massa tarafından kullanılacak Ferrari F138 model araçların üzerinde yer alan UPS logosu ayrıca pilotların yarış giysilerinde, Scuderia'nın taşıma filosunda ve pist kenarındaki ekipmanlarında yer alacak. UPS ayrıca organizasyon boyunca küresel ölçekte, kapsamlı bir aktivasyon programı uygulayacak.

Ferrari’nin de ‘Resmi Lojistik ve Taşıma Sponsoru’ olan UPS aynı zamanda Ferrari’ye önemli ve karmaşık teslimat ve taşıma hizmetleri sunup şirketin günlük faaliyetlerine de tamamen entegre olacak.

1947 yılında kurulan Scuderia Ferrari yarışların en çok tanınan ve en başarılı ismi. Scuderia Ferrari 1950 yılındaki başlangıcından bu yana Formula 1 Dünya Şampiyonası’nın her ayağında yer alan ve neredeyse tüm Formula 1 rekorlarını elinde tutan tek takım.

Dünya genelindeki en başarılı ve en tanınmış markalardan biri olan UPS’in yeni partnerleri olduğu için son derece memnun olduğunu belirten Scuderia Ferrari Takımının Lideri Stefano Domenicali konuyla ilgili ayrıca “Mükemmellik, yenilik ve hassasiyet takım bünyesindeki tüm süreçler için çok önemli. UPS gibi küresel hacme ve erişime sahip ve aynı zamanda bu değerlerini başkalarıyla da paylaşan bir kuruluşla çalışmak bizlere birlikte hareket ederek faaliyetlerimizi geliştirmek için kullanabileceğimiz yöntemleri keşfetme ve uygulama imkânı tanıyacak, takım içerisindeki verimliliği arttıracaktır” dedi.

UPS’in İletişim ve Marka Yönetimi Kıdemli Başkan Yardımcısı Christine Owens, Ferrari’nin Maranello’da (İtaya) bulunan merkez binasında 18 Şubat’ta gerçekleştirilen uzun vadeli anlaşmanın imza töreninde, "Ferrari'ye katıldığımız ve yarış organizasyonlarının bir parçası olduğumuz için heyecanlıyız" ifadelerini kullandı. Owens, sözlerine “UPS, 12 yılı aşkın bir süredir motor sporlarıyla ilgileniyor. Motor sporlarına gösterdiğimiz bu ilgiyi dünyanın en çok tanınan yarış ekiplerinden biriyle işbirliği yaparak Formula 1 alanına da aktarmamız zengin bir tarihe, kültüre ve mükemmellik konusunda eşsiz bir geçmiş performansına sahip iki dünya markasını bir araya getiriyor.

Hem UPS hem de Ferrari sürekli olarak yeni teknolojiler geliştirip uygulamaya çalışıyor, hız ve etkinlikten yararlanarak beklenenin ötesine geçmeye uğraşıyor. Scuderia Ferrari'nin bir parçası olmak işletmemizi hem pistte hem de pist dışında olumlu şekilde etkileyerek ve dünya genelindeki önemli büyüme piyasalarına yatırım yapmamızı sağlayarak UPS markasının küresel gücünü arttırmaktadır" diye devam etti.

Bu sponsorluk anlaşmasıyla ile birlikte UPS’in NASCAR, NCAA, profesyonel golf turnuvası, 2012 Londra Olimpiyat Oyunları ve Paralimpik Oyunları’ndaki başarılı sponsorluk hizmetlerinin yer aldığı küresel sponsorluk platformu daha da genişledi.

Hiç yorum yok