Avrupa Lastik Etiketleme uygulaması, Avrupa ile birlikte aynı zamanda ülkemizde de yürürlüğe girdi. Goodyear, lastik etiketleme uygulamasın...
Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden biri olan Goodyear, 1 Kasım 2012 tarihinde Avrupa ile birlikte Türkiye’de de yürürlüğe girmiş olan Avrupa lastik etiketleme uygulamasının gelişini sıra dışı bir çalışma ile taçlandırıyor. Lastik etiketi sanat turunda alışılmadık fırçalar kullanan sıra dışı bir tekniğe sahip modern bir ressam, yeni Avrupa lastik etiketi düzenlemesine dikkat çekmek ve Goodyear’ın yeni düzenlemeyi desteklediğini vurgulamak için lastik etiketi resmi yapacak. Bu etkinlik sonunda, Goodyear tarafından Brüksel’de Avrupa Parlamentosu’nda sunulacak bir sanat eseri yaratılması hedefleniyor.
Farklı diş düzenlerine sahip değişik boyutlarda “boya fırçaları”
Yolculuk Venedik’ten başlayarak Avrupa’nın kuzeyine uzanacak; bu güzergah üzerinde önemli noktalar, lastik bayileri, otomotiv kuruluşları ve Goodyear üretim tesisleri gezilecek. Yolculuk dahilinde Strazburg’da bulunan AB Parlamentosu ziyaret edilecek ve ortaya çıkan resim Brüksel’de sergilenecek. Resmin oluşturulması esnasında Goodyear, eserini tamamlaması için ressama, farklı diş düzenlerine sahip değişik boyutlarda “boya fırçaları” sağlayacak. Goodyear, bu etkinlik ile lastik etiketleme uygulamasına olan bağlılığını vurgularken, lastiklerin hem sürücünün güvenliğini hem de çevresel etki açısından önemi konusunda bir farkındalık yaratmayı amaçlıyor.
Sosyal medyadan da takip edilebilecek...
Goodyear, bu Avrupa yolculuğunu izlemek ve resmin günler geçtikçe geçirdiği aşamalarını takip etmek için hem AB Lastik Etiketi Facebook sayfasını www.facebook.com/eutyrelabel hem de Twitter hesabını www.twitter.com/eutyrelabel kullanacak. Bu sanat eseri, AB Parlamentosu sanat galerisinde sergilenmek üzere Parlamentoya teslim edilmeden önce, Strazburg ve Brüksel’deki AB Parlamentosuna götürülecek.
Goodyear EMEA Marka Direktörü Hugues Depres “Bu etkinlik, Goodyear’ın AB Lastik Etiketinin başarılı bir şekilde yürürlüğe girmesine ve son beş yıldır AB kamuoyunun Lastik Etiketi konusunda bilgilendirilmesi ve eğitilmesi görevine ne kadar bağlı olduğunu gösteren benzersiz bir aktivitedir. AB lastik etiketinin mükemmel bir çıkış noktası olduğunu düşünmekle beraber, bu etiketin tüketicilere bir lastikle ilgili her şeyi anlatmadığını da belirtmek isterim. Bir lastiğin performansını değerlendirirken göz önüne alınması gereken başka birçok güvenlik, performans ve çevre hususu vardır. Biz gerçekleştirdiğimiz bu etkinliğin, lastik etiketini çok olumlu bir şekilde karşıladığımızı yansıtacağına ve lastik etiketinin faydaları ve sınırları konusunda farkındalık yaratacağına inanıyoruz” dedi.
Hiç yorum yok